Do 28 lutego 2014 r. w Urzędzie Gminy Dębno prowadzone są anonimowe badanie satysfakcji Klienta. Formularze ankiety w formie papierowej są dostępne na poszczególnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy oraz w Punkcie Obsługi Klienta. Można też pobrać ankietę z internetu.
Celem przeprowadzenia badania ankietowego jest poznanie opinii klientów na temat pracy Urzędu oraz zatrudnionych pracowników. Realizacja wniosków zawartych w raporcie pozwoli na wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie Urzędu w zakresie obsługi klienta oraz zapewni realizację usług na najwyższym poziomie.
W przyszłości takie badania będą prowadzone regularnie również za pośrednictwem Internetu. Na stronie Urzędu będą dostępne do wypełnienia ankiety w wersji elektronicznej.
Mamy nadzieje, że dzięki badaniom będziemy mogli jeszcze lepiej i sprawniej obsługiwać klientów Urzędu.
Badania są prowadzone w ramach Projektu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 pt. „CAF – podstawa doskonalenia małopolskich JST”, nr projektu POKL.05.02.01-00-059/12
W załączniku wzór formularza ankiety, która można wydrukowąć, wypełnić i wrzucić do oznakowanych pojemników rozstawionych w budynku urzędu.
Pliki do pobrania:
Wzór formularza ankiety