Anna Jakubas
pokój 105
kontakt: 14 631 85 56
sekretarz@gminadebno.pl
Stanowisko piastuje od 12 czerwca 2024 r.
W sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w godzinach urzędowania.
Kompetencje:
- kierowanie Wydziałem Spraw Obywatelskich, Sportu i Promocji,
- nadzorowanie pracy Wydziału Organizacyjnego,
- prowadzenie Kontroli Zarządczej w Urzędzie Gminy,
- nadzór nad okresową oceną pracowników Urzędu,
- nadzór nad terminową i rzetelną realizacją uchwał Rady Gminy,
- nadzór nad realizacją Zarządzeń Wójta,
- nadzorowanie przestrzegania obowiązującego prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym,
- nadzorowanie poprawności projektów, przygotowanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Wójta i Rady,
- koordynowanie spraw związanych z opracowaniem sprawozdań, w tym sprawozdań do Urzędu Statystycznego,
- kontakt z mediami na zasadzie udzielonych przez Wójta upoważnień,
- nadzorowanie sprawnej realizacji uchwał, wniosków, rezolucji Radnych Gminnych,
- wdrażanie nowoczesnych technik i technologii zmierzających do usprawnienia pracy Urzędu,
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej, w tym dbałość o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów oraz terminowe załatwianie skarg i wniosków w Urzędzie,
- zatwierdzanie wykonania zadań i opis pod względem merytorycznym, zamówień publicznych i wydatków strukturalnych, rachunków i dokumentów księgowych,
- potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów urzędowych,
- zapewnienie sprawnej organizacji pracy Urzędu, w tym opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu oraz innych zarządzeń dotyczących spraw organizacyjnych,
- przedkładanie Wójtowi propozycji usprawniania pracy Urzędu,
- inicjowanie doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji kadr, w tym szkoleń pracowników,
- kontrola dyscypliny pracy oraz wnioskowanie w sprawach osobowych pracowników,
- przedstawianie Wójtowi propozycji powierzenia określonych czynności pracownikom, a w szczególności tych, których w dniu opracowania regulaminu nie powierzono nikomu i których konieczność wykonania nastąpi w czasie przyszłym,
- kierowanie praktykami studenckimi i uczniowskimi w Urzędzie,
- dbałość o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
- nadzór nad wydawaniem środków finansowych na materiały biurowe
i utrzymanie oraz funkcjonowanie Urzędu,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich i innych, referendów ogólnokrajowych i gminnych oraz spisami organizowanymi przez GUS;
- koordynowanie spraw związanych z opracowywaniem statutu Gminy,
- współdziałanie z Wójtem w zakresie realizacji kontroli wewnętrznej w Urzędzie,
- koordynowanie przygotowywania Wójtowi odpowiedzi na wnioski i zalecenia pokontrolne organów kontroli zewnętrznej dotyczącej Urzędu,
- nadzór nad rzetelnym, terminowym załatwianiem spraw w Urzędzie,
- czuwanie nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych oraz wniosków z zebrań wiejskich,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- prowadzenie rejestru wydanych przez Wójta zarządzeń,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz sprawowanie nadzoru nad ich rozpatrywaniem,
- prowadzenie rejestru instytucji kultury,
- przygotowanie informacji o działalności międzysesyjnej,
- wykonywanie innych zadań i czynności powierzonych przez Wójta,
- podpisywanie pism i decyzji w granicach upoważnień udzielonych przez Wójta.