Facebook Instagram HALA GOPS DCK ZUK BIP
Wersja kontrastowa A + A - A
English bip

Ogłoszenia

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
10 sty 2012
Kategoria: Ogłoszenia

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

KSIĘGOWY (GŁÓWNY KSIĘGOWY – PEŁEN ETAT)

 

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Kwartet na Przedgórzu” ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy – księgowy – (główny księgowy).

1. Dane identyfikacyjne pracodawcy: "Kwartet na Przedgórzu", Waryś 327A, 32-825 Borzęcin
2. Określenie stanowiska, na który prowadzony jest nabór: księgowy (główny księgowy)

 

3. Zakres wykonywanych zadań, obowiązków i odpowiedzialności na stanowisku pracy:

W ramach obowiązków na stanowisku księgowy (Główny Ksiegowy) mieszczą się w szczególności następujące zadania:

  • prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa;
  • bieżące, prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń;
  • sporządzanie list płac;
  • sporządzanie w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS;
  • regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych;
  • współpraca w sporządzaniu wniosku na funkcjonowanie LGD;
  • sporządzanie wniosku o płatność;
  • prowadzenie dokumentacji składek członków Stowarzyszenia;
  • prowadzenie rachunku bankowego;
  • prowadzenie spraw kadrowych;
  • sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych;
  • wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny;
  • tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia;
  • należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych;
  • rejestracja operacji gospodarczych – finansowych;
  • analiza dokumentów finansowych;
  • udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez zaliczek i ich rozliczanie;
  • regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań;
  • pomoc w opracowywaniu projektu preliminarza budżetowego;
  • czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,
  • odprowadzanie składek ZUS, rozliczenia z ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,
  • wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac;
  • realizowanie wydatków w zakresie ubezpieczeń społecznych i kosztów podróży;
  • prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych;
  • sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo-księgową Stowarzyszenia; prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych oraz ich rozliczanie;
  • prowadzenie spraw socjalnych Stowarzyszenia;
  • prowadzenie spraw związanych z BHP i p/poż;
  • prowadzenie kancelarii Zarządu oraz ewidencja pieczątek;
  • wytwarzanie dokumentów i pism korespondencyjnych;
  • prowadzenie ewidencji mienia Stowarzyszenia;
  • prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z zakładowym planem kont;
  • sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i bilansu;
  • rozliczanie pod względem finansowym realizowanych projektów;
  • inwentaryzacja należności i zobowiązań oraz bieżące ich regulowanie;
  • analizowanie poszczególnych kosztów zgodnie z projektami, i budżetem przyjętym przez WZC;
  • sporządzanie przelewów;
  • składanie rocznych deklaracji rozliczeniowych oraz terminowe regulowanie; zobowiązań budżetowych,

oraz zadania w ramach pracownika administracyjnego:

  • obsługa kancelaryjno – organizacyjna biura Stowarzyszenia;
  • obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju LGD;
  • pomoc beneficjentom przy wypełnianiu wniosku o przyznanie pomocy;
  • pomoc beneficjentom przy wypełnianiu uzupełnień/wyjaśnień;
  • pomoc beneficjentom przy wypełnianiu wniosku o płatność;
  • pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu imprez organizowanych lub współorganizowanych przez LGD „Kwartet na Przedgórzu”;
  • pomoc w przygotowaniu szkoleń oraz zebrań organizowanych w ramach Stowarzyszenia;
  • pomoc w organizacji szkoleń i zebrań oraz obsługa techniczna;
  • obsługa interesantów biura;
  • prowadzenie baz danych interesantów;
  • monitoring realizacji projektów przez beneficjentów;
  • obsługę organizacyjną posiedzeń Zarządu Stowarzyszenia, Walnego Zebrania Członków, organizacja pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej projekty;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji do naborów organizowanych przez  Stowarzyszenie;
  • podejmowanie działań na rzecz rozwoju Stowarzyszenia; 
  • udzielanie informacji o działalności LGD – telefonicznie, ustnie pisemnie lub za pośrednictwem internetu;
  • organizacja i obsługa działań informacyjno-promocyjnych zgodnych z przyjętym planem działania LGD;
  • współpraca z instytucjami i organami państwowymi i samorządowymi oraz innymi podmiotami;
  • bieżące analizowanie zmian w systemie prawnym PROW;
  • udział w szkoleniach;
  • prowadzenie dokumentacji z realizowanych zadań;
  • zaopatrywanie w materiały piśmienne, kancelaryjne, druki, znaczki i inne
  • wytwarzanie dokumentów i pism korespondencyjnych;
  • prowadzenie dokumentacji członkowskiej;
  • realizacja zadań zleconych przez kierownika biura;
  • inne wynikające ze strategii LGD;

4.    Informacja na temat rodzaju i miejsca zatrudniania:
Umowa o pracę na czas okres próbny, a następnie na czas określony z możliwością podpisania umowy na czas nieokreślony. Zatrudnienie na pełen etat. Praca w Biurze  w Warysiu.

5.    Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe,
- 3-letni staż pracy na stanowisku księgowego.

6.    Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie pracy w stowarzyszeniach;
  • obsługa komputera (MS Office, generator wniosków, http);
  • prawo jazdy kat. B.
  • wymagane cechy osobowe: sumienność – terminowość, asertywność, odporność na stres, odpowiedzialność.

7.    Wymagane dokumenty:
a)    list motywacyjny lub inna pisemna forma zgłoszenia udziału w naborze,
b)    życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz doświadczenia zawodowego,
c)    kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń, posiadanie kwalifikacji i uprawnień, znajomość języków obcych;
d)    wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie wraz z aktualną fotografią,
e)    kopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy zlecenia),
f)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz.926 z późn. zm.).

Dokumenty określone w ppkt a, b, d, f, dla ich ważności muszą być opatrzone datą sporządzenia i  podpisane.

8.    Termin, miejsce i forma składania dokumentów oraz warunki skuteczności terminowego doręczenia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie pisemnej, osobiście w biurze Stowarzyszenia „Kwartet na Przedgórzu”, Waryś 327A; 32-825 Borzęcin lub za pośrednictwem poczty na adres: Stowarzyszenie „Kwartet na Przedgórzu”, Waryś 327A; 32-825 Borzęcin w terminie do dnia 25 stycznia 2012r. do godz. 15.30.

Uwaga! W przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data wpływu pisma do biura w Warysiu. Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zaklejonej kopercie z widocznym dopiskiem na kopercie: „Praca w LGD – Nie otwierać przed 25.01.2012r. godz.15.30”. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Biura Stowarzyszenia po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, bez  wymaganych podpisów nie będą rozpatrywane.

9.    Etapy rekrutacji i sposób powiadamiania kandydatów:
a) analiza złożonych dokumentów,
b) rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci do pracy spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, poinformowani zostaną telefonicznie o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

10.  Osoby biorące udział w naborze, przez fakt złożenia dokumentów aplikacyjnych, wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru na podanych zasadach

how_to_vote
Wybory do Parlamentu Europejskiego 9.06.2024 r.
download
Załatw sprawę
auto_delete
Odpady komunalne PSZOK
departure_board
transport publiczny
sports_handball
Hala Widowiskowo-Sportowa w Dębnie
group
Rada Gminy Dębno
reduce_capacity
Konsultacje społeczne
loop
Odnawialne źródła energii
local_grocery_store
Przetargi - platforma zakupowa
light_mode
Program Czyste Powietrze
explore
System Informacji Przestrzennej
health_and_safety
Tarcza Antykryzysowa
volunteer_activism
Pomoc Ukrainie